Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ



Μια κοπελιά παντρεύτηκε
με ένα Γερμανό
μα στέναζε που μπλέχτηκε
με βιαστή σωστό.

Στο σπίτι κατοικήσανε
στο σπίτι το δικό της
και τους γονείς κρατήσανε
μα ο πατέρας μόρτης.

Το βράδυ που ξαπλώσανε
όλοι να κοιμηθούνε
ακούει ο γέρος τρεις κραυγές
πριν να ξημερωθούνε.

Την άλλη μέρα το πρωί
αντίκρισε την κόρη
να περπατάει σαν ζαβή
και με το μεσοφόρι.

Μοναδική κορούλα μου
πες μου τι έχεις πάθει
πατέρα το γερμανικό
γυρεύει να μου μάθει.

Τι είναι αυτό κορούλα μου
πες μου το να το μάθω
ξαπλώνω στο κρεβάτι μας
και κείνος δίνει σάλτο.

Μου σημαδεύει το νινί
από τον άλλο τοίχο
και παίρνει φόρα δυνατή
μα με σεντράρει πίσω.

Τι να σου πω κορούλα μου
υπομονή να κάνεις
και θα' ρθει η ώρα η καλή
που θα το ναι ξεκάνεις.

Το βράδυ σαν ξαπλώσανε
η κόρη ξενυχτούσε
κι ακούει τον μπαμπάκα της
που στρίγγλιζε βογκούσε.

Σαν Ήρθε πάλι το πρωί
η κόρη είχε έννοια
να δει αν ο μπαμπάκας της
στεκότανε στην πένα.

Μα εκείνα που αντίκρισε
ήταν φρικιαστικά
να περπάτα ο γέρος της
με πόδια ανοιχτά.

Τι έχεις πατερούλη μου
του λέει με συμπόνια
βρε κόρη αυτό που έπαθα
δεν τ' είχα πάθει χρόνια.

Ξάπλωσα την μανούλα σου
με τρόπο απαλό
κι είπα να δοκιμάσουμε
αχ το γερμανικό.

Την ώρα όμως που έτρεξα
επάνω της να μείνω
είχα ξεχάσει ανοιχτό
συρτάρι στο κομοδίνο.


Και μάγκωσα τα αρχίδια μου
κλείνοντας το συρτάρι
μου πέσανε τα φρύδια μου
μαζί και το παπάρι.

Το περιστατικό δεν ανταποκρίνεται
σε πραγματικό γεγονός
για αυτό μην το δοκιμάσετε
είναι επικίνδυνο
μα και αν το δοκιμάσετε
δικής σας η ευθύνη
ο δε γέρος απεβίωσε
από συρταροπάθεια
την ώρα που εκτελούσε
το ιερό καθήκον
Αιωνία του η μνήμη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου