Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016

ΠΟΣΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΧΩΡΑΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ















Σ' άκουσα με υπομονή
π' άνοιξες τη ψυχή σου
κι είδα σε τούτη τη ζωή
την απονιά τη μοχθηρή
π' άλλαξε τη ζωή σου


Βιβλίο μα λυπητερό
με τίτλο την αγάπη
και εξώφυλλο φαρμακερό
είναι πολλά τα πάθη

Άλλη αγάπη ήθελες
μ' αλλού σε πήγε κείνη
όσο και αν προσπάθησες
η μοίρα πάντα κρίνει


Σ' άκουσα με υπομονή
και έκλαψα στ' αλήθεια
γιατί οι δική σου στεναγμοί
δεν γίνονται για μια στιγμή
ούτε στα παραμύθια




ΤΟ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ ΣΟΥΡΟΥΠΟ

Το πικραμένο σούρουπο
πάλι μονάχη κλαίω
αφού δεν έχω πια χαρά
τέτοια ζωή δεν θέλω


Πάνω στο τζάμι κάθεται
ένα μικρό τριζόνι
και με κοιτάει σιωπηλό
σα να μου λέει με καημό
κι οι δυο είμαστε μόνοι
και μας σκορπούν οι πόνοι


Το πληγωμένο σούρουπο
κλαίω την μοναξιά μου
αφού δεν έχω πια γιορτή

σβήσαν τα όνειρά μου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου